Nslysn37 Kizlar 27+6haftalik hamileyim hapsurdum su geldi bu idrar mi bebekten mi geliyor acaba cok şiddetli degil el kadar
UmutsuzPolyanna Nslysn37 canım çamaşırının biraz daha ön tarafındaysa ıslaklık çiştir o kendimden biliyorum 🤭😅
MerveNur- Nslysn37 evet o sıralar idrara da sık çıkıyordum sanırım. Hapşırdığımda idrar kaçırmıştım burda da çok okudum zaten oluyormuş
eceturan Bende de oluyo. Baski yapiyo kaciriyorum. Ama yine de doktorunla paylasmalisin. Ben hapsurdugumda guldugumde oksurdugumde azcik tuttugumda kaciriyorum. Maalesfki
UmutsuzPolyanna Nslysn37 evet otururken hapşırdım ve istemeden çamaşırın önüne doğru serçe parmak boyunda ıslanma oldu djdjd hatta enaam diye şaşırdım oğlum noldu diyo tabi diyemedim annen altına kaçırıd dkdjd🤣🤣
Nslysn37 Bende mutfakta bulasik yikiyordum birden hapsurunca geldi su gelişi daha mi farkli oluyor acaba ilk gebeligim pek tecrubem yok
Kbraackz Nslysn37 Suyun gelişini kontrol edemiyormuşsunuz, yani O bi gelmeye başladı mı siz sıksanız da tutsanız fayda yok kendini akıp gidiyor. Sizinkisi herkesin dediği gibi çiştir, o haftalarda bende çok yaşamıştım.
Gonul_enes Nslysn37 mesanene baski yaptigi icin idrar kacirmis olabilirsin, gulerken, oksururken, hapsirirken sik sik olur