Ben bebeğimi 20. haftalardan sonra hissetmeye başlamıştım. Oda çok minik hareketlerdi. Tedirgin olmayın normaldir. Bende 30. haftadan sonra aşı oldum hareketlerinde hiç azalma olmadı hatta daha da hareketlendi cimcime . Bişey olmaz inşallah içinizi ferah tutun 💐