RumeysaNur34 MerveNur- yok canım bugün kontrolden geldik haftası ile uyumlu ama çok tombiş bir bebek beklemeyelim dedi benim hamileliğim zor geçiyor diye yine iyi almış falan dedi bende merak ettim acaba bu haftada diğer bebişler nasıl kilo alımı diye 🥰 hepsine maşallah 🤲🤲😍 benim kızcem de 1630 gr çıktı 😊💞
MerveNur- RumeysaNur34 bebeğe özel bir durumsa sıkıntı yok maşallah ona 😍beslenme yollarında sıkıntı çıkmasında😊
Slnn1122 RumeysaNur34 Doktor kilosuna iyi dedi mi ya da normal dedi mi benim doğu haftada 1680 kilosu minyon bir bebek dedi doktor benim bebeğime
RumeysaNur34 MerveNur- hamdolsun sağlığı herşeyi iyi canım biraz buruk oldum açıkçası zor geçiyor hamileliğim 31 haftalık olduk sadece 2 kilo 300gr almışım onun öncesi zaten 10 kilo verdim doktorumda biraz içimi rahatlattı bu haftalar tam kilo alma zamanı ne yiyebilirsin dedi takılmıyorum kilo konusuna ama kendimi biraz suçlu hissettim sebepsiz 😊🙏
MerveNur- RumeysaNur34 valla benim araştırmama göre bebeğin doğacağı ortalama kilo en baştan belliymiş zaten yani biz çok da etkilemiyormuşuz. Bir de siz 10 kilo vermişsiniz ben 10 kilo aldım ama bebeklere bakınca aramızda gram farkı var yani suçlamayın kendinizi yemeniz içmenize bakın kilonuzu düşünmeyin ki stres yapıp daha da vermeyin 🤗
Tugbaa2937 RumeysaNur34 niye kendini suçlu hissediyorsun. Dur sana biraz moral olsun. Ben 2.ci çocuğunda bırak kilo almayı 3 kilo vererek doğum yaptım. Çok zor geçti 3 kg doğdu. Bizim yiyip ictigimize dikkat etmemiz evet önemli ama o alicagini her halükarda alıyor.
RumeysaNur34 MerveNur- inşallah canım haklısın tabi ben ilk hamileliğimde 16 kilo aldım 3.5 kilo doğmuştu oğlum ama onda herşeyi yiyordum şimdi yiyemiyorum diye içten içte suçluyor insan kendini ama ne kadar yesem de en fazla 3 kilo olur falan dedi doktorum sağlıklı olsunlarda ne yapalım 😇🙏
RumeysaNur34 Ozgrm Allah Allah bilemedim ki haftası ile uyumlu görünüyor ama anlamam canım benim doktorum tam haftasına göre ne geri nede ileri dedi
Ozgrm 31 32 haftalıklar hazır burdayken sorayım dün 32 ye girdim 2 gündür sürekli harektliyim işlerim vardı bu akşam yemekten beri fazla hissetmedim meyve yedim çok az hissettim. Harekeylerinde azalma normal mi acaba bu haftalarda
RumeysaNur34 Ozgrm normal canım yeri daralıyor diyorlar birde artık uyku rutinleri de oluyormuş oda etki etmiş olabilir
MerveNur- RumeysaNur34 3 iyi valla benim yeğenlerim hep 3 altında doğmuş 2700 2750 2900 hep böyleler ama şimdi maşallahları var 😂 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😍
Ozgrm RumeysaNur34 gerilik için karın çevresi geride sanırım 1 hafta 10 gündü gerilik 29 dan beri yüklendim besl3nmeye şimdi de 4 - 5 gün geride dedi bakalım zaten erken doğum riskide varmış inşallah zamanında ve sağlıklı gelir bebeğim 34 yaş ve ilk bebek olunca insan buluttan bile nem kapıyor artk