Fkurt Kızlar 11. Haftadayım ara ara karnında sanki içerden bisey çiziyormuş cimcikliyormus gibi bi sizi oluyor aranızda yaşayan yada nedenini bilen var mı??
K_k1905 Fkurt benim de bugün karnım da ağrı sıkışma gibi şeyler oldu korktum doktora gittim birşey çıkmadı çok şükür üşütmüş olabilirsin dedi