Sulenur98 korkutmak istemem ama cok zor bir gün geçirdim 😒sabah 8 bucukta hastaneye gittim açılmam vardı evet ama malesef bir cm dışında ilerleyemedik suni sancı verdiler sancılarım cok iyidi ama asla bebeği tetiklemedi bebek aşağı dığru inmedi defalarca alttan muayene edildim sanırım en kötüsü de oydu ebeler resmen elleriyle açmaya kalktılar ve en kötüsü de 8 saatlik o acıdan sonra sezeryan kararı alındı😒 olsun yavrumun canı sağolsun onu gördüğüm an her şeyi unuttum rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏🏿