Sulenur98 bugün kontrole gittim bebeğin suyu cok bulanıktı ya kakasını yapmış ya da verniks tabakasının yoğunluğundan dolayı öyle olmuş dedi ultrasonda anlaşılmadı ne olduğı o yüzden yarın sabah 8 bucukta suni sancıyla doğuma alınacam zatrn açılmam da varmış 3 cm kadar