Dogaaa benim gibi diyelim geç döllenme ise, 3 5gün gecikmede bile çıkmaz.
Benim adetim 10 gün geçtiğinde ilk kan testinde değerim 0.57 idi.Adet söktürücü vercekti doktorun biri almadım.
18. Gün gecikmem devam edince, ya dedim bir kadın hastalığım var ya da annem gibi geç öğrenicem (annem 3,5 aya kadar adet olmuş öyle öğrenmiş beni)
18. Gün gecikmemle evde test yaptım eşim zoruyla.Sonra silik çizgi çıkınca hastanede kan verdim, değerim 76 filan çıkmıştı.1 hafta sonrasında keseyi görmüştük.
Erken gebelik testleri de göstermemişti bende, adet öncesi de adetin 7 gün geciktikten sonra yaptıklarım da.
O yüzden diyelim 1 hafta geçti kan testin negatif çıktı,sakın karalar bağlama.Bazen geç belli olabiliyor.
Şuan 26+6 dayım.Rabbim gönlüne göre versin,karnında kucağında dolsun inşallah.