Edaa18 merhaba doktorunuzla görüştünüz mi merak ettim. Benimde bugün 38+3 dün sabah nst ye girdim hiç sancı yoktu eve geldikten sonra iki kere kahverengi leke bir kere de kahverengi kırmızı karışık leke geldi Nisan mi diye düşündüm ama hiç ağrım sızım olmayınca doktorumla da görüşmedim. Siz irtibata gectiniz mi acaba doktorunuz ne dedi?