Anne8484 Kızlar normalde de birkaç gündür gaz vardi bende..Bugün de kuru fasulye yedim ama kimyon attım gaz yapmaz diye da bir kaseydi..Şimdi göğsümün altına gaz birikiyor.. yürüyorum ama çok agirim azıcık yürüsem nefs nefese kalıyorum bu defa kalbim carpinti yapiyor..Ilık su yudumlayıp biraz gaz çıkardım ama daha çok sanki karnim şiş patlayacak gibi..Evde papatya çayı ve nane çayı var bunlar zararli mi ?Başka öneriniz var mı?
Hellili Anne8484 sıcak bi duş alın duştayken rukuya gider gibi bi kaç kez eğilip kalkın büyük oranda çıkıyor duş alamıyorsanız da müsait bi yerde uzanarak bi kaç dakika arayla bi sağa bi sola dönün o da iyi geliyor yani en azından bana iyi geliyor inşallah size de iyi gelir
Mimik Yuzustu yatamadigin icin sana bana da iyi gelen bir esneme hareketi yazdim ama, cok aciklayici fazla itici oldu🤣🤣 Dizlerini ve ellerini yere koy…ve hafif esneme hareketi yap, bu gaz cikisini hizlandirir…
Anne8484 annelerdenbiri Deneyeyim canım ama ayağıma sıcak sıcak koysam enfeksiyon var bende zarar verir mi acaba
Melos1 Anne8484 içsbilsen iyi olur aynı zamanda içerken karnını ovala yürü ben öyle yapıyorum gaz sıkışınca
Anne8484 Melos1 tamam canim ama azıcık yürüsem rahimde baskı oluyor..geri uzaniyirum..Haftaya perşembe doğum var bebegim 3300 kendimi zor taşıyorum..karnimi yasladım bez koydum uyi gelir umarim