Nurgulbzkrt Gebelikte böbrek ağrısı yaşayan varmı sağ tarafımda önlü arkalı tek bir yerde ağrım var 2 gündür f
Melosss58 Nurgulbzkrt bende de vardı ilk gebeliğimde hamilelikte bazı annelerde böbrek büyümesi oluyormuş stent takıcaz dedi taktırmadım Bi sorun yaşamadım ama doğurana kadar ağrısını çektim ayaklarını üşütme bol su iç geçmiş olsun 😊
iremahsen Nurgulbzkrt bende var çok zor birşey gittim acile idrar yolu enfeksiyonu dedi bol bol su içiceksin dedi ama çok zor sırt üstü yatamıyorsun yan yatamıyorsun bazen çok şiddetleniyor mecbur parol içiyorum sıcak su torbası olmadan duramıyorum zaten
Uuaa Nurgulbzkrt canım sağ yan ağrısıda olabilir bende temizlik yaparken üşütmüştüm sağ yanımın ağrısından uyuyamıyordum belki üşütmüş olabilirsin ağrıyan yerine sıcak su torbası koy ama bebeğe gelmesin belki rahatlatır seni
Kubrailkan Bende vardı doktorum artarsa böbreklerinei bakicaz demişti ama ben bol su içmeye başlayınca ağrım kesildi 😬🙊 aynı şekil bir şey midir bilemedim ama geçmiş olsun ❤️🌺🙏
Nurgulbzkrt Kubrailkan böbrek ye tahmin ediyorum o kısımda böbrek var çünkü ya devam ederse hastaneye gideceğim
Ipekkarakus0 Detaylı kan tahlili istedi bide idrar ama enfeksiyon çıktı böbreklere vuruyormuş ağrısı :(