Merhabalar coraspirini kacıncı haftada içmeyi bıraktınız gunde 1 kere sabah ıcıyordum aksamda oksapar kullanıyordum yarın 32.haftaya girecegız doktorum coraspirini bırakmamı soyledı ıgne ıle devam edecegız dedı bende bısey olur diye korkuyorum bişey olmayacagını bırakmamız gerektıgını soyledı doktorumada guvenıyorum ama içim bir garip 🙈,coraspırın kullanan sizlerden kacıncı haftada bıraktınız ?