Kızlar bugün 31+3 haftalik oldum ve doktor kontrolüm vardı. Doktor her şeyin yolunda olduğunu söyledi ve 1 ay sonra yine gelmemi söyledi. 1 ay sonra 35 haftalık olacağım. Kontrol aralığı biraz uzun geldi bana. Sizce normal mi, sizler ne sıklıkla gidiyorsunuz bu haftada olanlar?