Adet olcm diyrm akıntım da var ama bi bakıyorum olmamışım kasıklarım çok ağrıyo baya baya adet ağrısı hatta diyrm geldi gelecek. 9 günlük bi gecikmem var dün sabah test yaptım pozitif çıktı silik bi çizgi. Bugün akşam yaptım negatif çıktı. Kafamda karıştı açıkçası. Gecikmemin 5. Günü kan vermiştim maalesef 0.100 çıkmıştı. Byle bisey yaşayan oldu mu kasıklarım çok ağrıyo. Yoksa adet mi olcm