ghostsword Merhaba kizlar, Ben devlet Hastanesi’nde insallah doğum yapacağım. Merak ettiğim şey şu sancı çekerken şu hani arkadan bağlamalı elbise gibi şeyler var ya ondan veriyorlar mı? Vermiyorlarsa ne götüreyim yanıma ben. Cevaplar için şimdiden teşekkürler
Feyzanne ghostsword benim de arkadaşım anlattı sancı sırasında falan yani doğumdan sonraki servise alınana kadar her şeyi hastane veriyomuş kendin bir şey giyemiyorsun
Gamzeates ghostsword önlük giydiriyorlar canım servise çıktıktan sonra kendin geceliğine va giyiyorsun
Nrcn_ ghostsword merhaba bende devlet hastanesi düşünüyorum ama hiç bilgim yok. Yanımıza yardımcı biri girebiliyor mu odaları banyolu mu bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz. Eyüp e yakın hangi devlet hastanesi var
ghostsword Nrcn_ Ben de hala dogurmadim canım İstanbul’da değilim ki. Kadınsa girebiliyormus erkekleri almıyorlar mis banyo var ama çok hijyenik olmadığını söylüyorlar
yaseminan ghostsword devlet hastahaneleridr o önlükten giydiriyor canım çıplak olman lazım zaten hazır bez ve önlük veriyorlar
Fatmanur123nrt ghostsword ben şehir hastanesine yaptım doğumu üstümdeki herşeyi çıkarttılar iç çamaşırıda dahil önlük verdiler mavi renk te uzun bişey bağlamalı hemşire bağladı kendisi giydirdi daha sonra eşimden istediler terlik pijama bebek doğunca da kıyafetini istediler dikiş atıldıktan sonra doğum sonrası hasta bakıcılar temizlediler kanı pisliği üstümü sildiler giydirdiler