Merhaba güzel anneler..Biz bebeğimizin beşiğini aldık fakat döşeği yok içinde..Ayrı almak için araştırıyoruz..Full ortopedik yada yarı ortopedik,yumuşak,sert,ince….yeni dogan için en rahatı sizcede nasıl?en iyi tercih ne olmalı bebeğın rahatı ve sağlıklı uyuması için?Alan anneler neyi tercih ettiniz?