Uygulamaya göre Hamileliğimin 4. Haftasındayım.lavabodayken Kahverengi lekelenme olduğunu fark ettim. Sadece bir kere geldi ağrı vs durumumda yok sebebi ne olabilir ilk hamileliğim olunca düşük yaparım diye çok korkuyorum. Yarın doktora kontrole gideceğim ama aklıma takıldı