Ben 28 de duyanamıştım ama şu an denk gelince sırtı nefes alıp verdiğini sırtının inip kalktığını görüyorum 🙂 nasıl anlıyorsunuz derseniz sağlık çalışanıyım 🙂 kendi nabzımı kontrol ediyorum onun nabzı da bu kadar yavaş olamayacağı için solunum hareketleri olduğunu anlıyorum 34+3 üm bunu bazen görüyorum tabi🙂