Asya301998 35+2 günlük hamileyim bugün nts de kasılma çıktı biraz ağrılarım var progestan iğne yapıldı bi de bebeğim geçen hafta doğum pozisyonundaydı tekrardan pozisyon değiştirmiş tekrar döner mi acaba ilk doğumum normal bunu da normal istiyorum