ZehraTurkoglu Merhaba herkese son haftadayım bebeğimin hareketlerinin azalması normal mi sizdede oldu mu doktora gittiniz mi hemen
dakpinar- ZehraTurkoglu 37. Haftamdayım evet artık azaldı ama yine de gün içinde hareketlerini sayıyorum mutlaka . Hiç hareket etmezse mutlaka doktora gidin ama
Crnnn7 ZehraTurkoglu 25 haftalığım ama her yerde son haftalarda iyice hareket alanı daralıyormuş diye okudum. Bu nedenle hareket edemiyormuş çok 🙄
Yasedgn Son haftadayim alan daraldığı için eskisi kadar kuvvetli ve cokhissetmigorum .Doktorda aynısını soyledi
ZehraTurkoglu Crnnn7 teşekkür ederim azalma olursa gel demişti doktor emin olamadım acaba ben mi abartıyorum diye