Bence de korkmayin, ilk alttan muayenemi baska bir doktora kanamam olunca yaptirmistim daha da artmisti kanamam baya onyargiliydim kabusum olmustu, kendi doktorumda daha rahat gecmisti ister istemez kasiyor insan kendini, çatı muayenesi de öyle jel suruyo zaten parmagina kasiyorsun illa ki ama cok surmuyo, ikincisinde açıkliga bakacakti o da rahatti rahat olun uzun surmuyo zaten😊