Kikuchi-kub Grip oldum kızlar hapşırırken kasıklarım falan bazen o kadar acıyo ki tedirgin oluyorum☹️
Aysenurtsr Karninizi tutarak oksurup hapsirin piskolojik destek amacli :) yoksa normal olagan seyler hic mi oksurup hapsirmicaz, bisey olmaz 😊
Kikuchi-kub Aysenurtsr ay bazen o kadar acıyo ki kasığım çok yedirgin oluyorum hep rabbime emnanetler tabi ama ishal kusma yeni bitmişti derken grip oldum normalde sağlamdır bünyem ama gevelikten heralde🙂🤷🏻♀️