Nazoo_00 Yarin sezaryenim var, Hem korkuyorum, heyecanlıyım, karmaşık duygular içindeyim, esim yanımda doguma girebilir inşallah o zman daha rahat olcamm 🙄
Merveelisa Nazoo_00 merak etme eşini almasalar bile herşey çok güzel olucak hicbsy anlamadan bebeğin kucağında olucak 🥰 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Selin12- Nazoo_00 canım korkma çok kısa sürüyor anlamıyorsun bile eşinizi almasalar bile sizi rahatlatacak bir sürü personel oluyor
dudininannesi Hulya0621 36+5 haftalığım. Ayın 13ünde randevum var. Doğuma gün verecek çok heyecanlıyım 🤭