Benimde açlık sekerim 97,98 çıkıyor.tokluk şekerim normal. Yedikletime dikkat ediyorm 2 hafta takip ettik.Dün doktora gittim insülin verdi geceleri 1 doz vuracağım.dun oglumun doğum gunuydu 1 dilim pasta yedim 106 çıktı.biraz insülin güvenmiştim ama .doktor yüksek çıkarsa 2 birim arttır dedi insülini.dun 4 vurdum bu gece 6 vuracağım.