Kizlarr bu benim 3. Hamileligim.
- 40 haftalik sezaryen
- 11 haftalik kayip malesef
- Suan 11 haftalik nasip ederse rabbim.
Ic karnim ilk hamileligimde Dr. Demesiyle yokmus.
Suan neredeyse 5 aylik gibi. Aslinda sabah normal aksama dogru gittikce sisiyor.
sizde de boyle olan var mi. Yani evet illaki sisecek zaten de cok erken gibi 🤔🙄🙊