Merhaba arkadaşlar 24 haftalığım bugün itibari ile göbeğimin üst tarafında agrı oluyor neden olabilir acaba bebek yukarı mu çıkıyor yoksa başka bir şey mi ki bebek hareketini hep göbeğimin sol tarafında hissediyorum solum da mı acaba bide göbeğimin üstündeki kaşıntı gibi agrı oluyor