Arkadaşlar bugün kontrole gittim,bebeğimin 2 hafta ileride gittiğini ve biraz iri bir bebek olduğunu biliyordum,bugün birde ilk defa nst bağlandım,nst’den sonra doktora girdim ultrasona geçince işte tekrar şey söyledi,iri bir bebek dedi,2 hafta ileride,2.200 kilosu hani 33 haftalık gebeliğe doğru gidiyor,şeker çok mu yiyorsun falan dedi biraz dedim ekmeği çikolata tarzı şeyleri bırakmam gerektiğini söyledi eğer kendi haftasına göre kilosu normale dönmezse 36’da alacağım ALLAH korusun yeni doğan olarak geçeceğim dedi’öncelikle bu ne demek bunu anlamadım,birde böyle durum yaşayan var mı,ve böyle bi durumda ben bebeğimin kıyafetlerini ne zaman yıkamaya birde çantayı ne zaman hazırlamaya başlamalıyım acaba