zeynepp1 Tubilokko madensuyu doğal magnezyum ve kalsiyum içeriyor diye blyorum bebege çok faydası var bol bol tüketyorum tabi herşeyin fazlası zarar dozunda tüketebilirsiz internetede araştrdıgınızda aynı sonuçla karşılaşacksnzdır
Azra_Mom Tubilokko ben günde 1 tane içiyorum akşamları sade madensuyu zararı yok magnezyum açısından faydası bile var zaten ihtiyaç duyuyoruz mide sorunları çıkıyor hamilelikte yemekten sonra şişkinlik oluyor madensuyu iyi geliyor
Tubilokko zeynepp1 12 cı haftadayım daha once 7-8 haftalıkken doktorum ıcmememı soylemıstı kafam karıstı
zeynepp1 Tubilokko şaşırdım geneldr doktorlar önerir benim ikimci gebeligm kızımda da şuan hamileligmdede bol bol tüketiyorum herhngi birşey olmadı şükür dedigm gibi doktorum öyle önerdi ve etrfmdaki kişilerden de duydum doktorunun önerdigini