RaYaRY Kızlar 7 haftalık hamileyim aşırı derecede şişkinlik var karnımda wc ye çok gidip geliyorum normal mi böyle olanlar ne yaptiniz
Kahveli RaYaRY Şişkinlik ve ishal karın ağrısı yaşayarak tuvaletten çıktım bu postu gördüm 😪 Gecmis olsun çok kötü durum bu halde. Haşlanmış patates yemek iyi geliyo ishale
RaYaRY Kahveli Herşeyi yaptım denedim tek bi ilaç var reflör diye o çok iyi geliyodu ama hamileyken kullanılır mi bilmiyorum
Fundish İlk haftalarda bende aynı şeyleri yaşadım .demir ilacından şüphelenmiştim doktor değiştirdi şimdi daha rahatım.gyno ferro sanol iyi geldi
Buse1905 4 gun ishal çektim patates yedim herseyi yaptim ama cözüm bulamadim en son türk kahvesine limon sıkıp yedim mucize gibi ayni gün kesti normale döndüm valla inanamadim sizde deneyin tavsiye ederim