Doktorumun önerisi ile 2 doz bıontech oldum 20 ve 24.haftalarımda herhangi bir sorun yaşamadım sadece hafif baş ağrısı oldu aşı olduğum gün. Bebeğimin gelişimi ile de ilgili çok şükür bir sorun yok bebeğim gelişim olarak 2 hafta önden gidiyor hatta 😌 Suan 36 haftalık hamileyim 😊 Yolunuz uzun son ayınız olsa doğumu bekleyin denebilirdi ama bence olmalısınız ister istemez hastane vs kalabalık ortamlara giriyoruz çünkü 😌