MervemitYldrm Merhaba hanımlar buda benim doğum hikayem öncelikle rabbim her isteyene sağlıklı bir bebek nasip etsin inşallah kucağına da almayı sağ sağlim nasip etsin . Benim prensesim 29 temmuz saat akşam 11 de eşimin doğduğu evde suyum geldi misafirlikteydik düşünün yani lavabodayim misafirlik dediğim teyzesindeyiz yani sonra ben lavobada tabi napicami bilmiyorum kalakaldım öylece seslensem utanıyorum sesim zaten çıkmıyor 😬 baktım su durmuyor bende araladim lavobanin kapısını teyze diye seslendim geldi suyum geldi teyze dedim anammm desen dert demesen dert allahhhh çocuk geliyor diye bir bağırdı ben sok 😵 sonra dur bekle sana alt üst getirim dedi o arada eşim de bir panik ambulansı arıyor kapıda araba var 😁 sonra dediler ki ambulans daha iyi yolda gelirse müdahale ederler tamam dedik geldi ambulans merdivenden iniyorum saldır saldır su akıyor durmuyor ambulansın sedyesini hep şu yaptım 😏 geldik hastaneye çıktım çatala muane etti Altan 3 santim açık bende başladı heyacan 😌 yatışı yapılsın dedi doktor yatisim yapıldı çıktık odama orda hemen nstye bağladılar boş serum taktılar yattım sabaha kadar 😁 ve sabah oldu bende saat 12 de ufak ufak sancılar başladı saat 1 buçuk oldu suni sancı verdi iğneyle başladım deli danalar gibi oraya buraya dönmeye kacicam o derece beni sezeryana alın diye yalvarıyorum 😬 8 santim açık nereye alıyoruz sezeryana dedi sabret en güzel doğum normal doğum dedi doktorum baktım kakam geliyor gibi hisler var assamda ben artık koptum yani geliyor çocuk Altan sürekli muane ikin dedikçe ikiniyorum çocuğun başını görünce alicaz doğuma sık dişini kızım diyor doktor ve en sonun da başı gözükmüs hemen beni aldılar dogumhaneye ve ne dedilerse onu yaptım suprizzz kızım 14.10;da çıktı ve o an kucağıma koydular ben deli gibi aglicam yerde şok içersinde kızıma bakıyorum 😌 ama kucağımdan aldıkları anda başladım ağlamaya onu ayrı muane ediyorlar beni ayrı dikiyorlar derken 1 saatte herşey bitti beni sedyeye aldılar kizimizda kucağıma giydirip verdiler doğru odamıza babası ağlıyor koşarak yanımıza geliyor ve dünya benim için o anda anlam kazanıyor diyorum ya hani rabbim ne hayırlıysa onu versin esinde evladından çok şükür ben ikisinide kavuştum rabbim de isteyen herkese nasip etsin inşallah benim hikayem böyle arkadaşlar umarım sıkmamısımdır sizi hakkınızı helal edin lütfen 😘🙏
pnrylcn MervemitYldrm rabbim saglicakla buyutmeyi nasip etsin canim 😊 ins banada normal dogum nasip olur. Kac haftaliktn geldi bebegin 😊
pnrylcn MervemitYldrm bende bugun 38+0'ım ama hic gelecekmis gibi hissetmiyorum ins 40.haftayı gecmem 😊 rabbim bizede o duyguyu tattirsin ins 😍