ayseguuuLLL_ Bu gece 10+ 0 olacaz ama tansiton belirtileri var sadece hamilelikte mi olur normal mi ?
mercimeginannesiiii ayseguuuLLL_ Gebeliğin henüz ilk haftalarındasınız vücudunuz, kalbiniz şuan normalden çok farklı çalışıyor gebeliğe adapte olma sürecinde bazen normal olabiliyor. İnşallah tansiyonunuz yoktur, doktorunuzu muhakkak haberdar etmelisiniz.