Kızlar bugün hiç elim kolum kalkmıyor 1.trimester bitmek üzere 13+2 ama inanılmaz derecede bir baş ağrısı yaşıyorum özellikle halsizlik yemekten sonra resmen koltuğa yigildim kaldım asla ağır yemekte yemedim ama bas ağrım enseden gelen bir ağrım halsizlik derken ciddi anlamda bugün çok kötü oldum
Bide derler 13 haftadan sonra daha Bi enerjik olursunuz vs ama nerde bende tam tersi olmaya başladı bakacağını bilemedim🥲😔