zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar hamilelikte hangi yiyecekler faydalıdır acaba bebegin gelişimi için hangisi iyidir?🎀
seddkilic05 Sağlık ocağındaki hemşirem sürekli hergün ceviz tüketimini vurguluyor onun dışında ben süt yoğurt yeşil mercimek yeşillik kaşar peynir kefir soda et tavuk balık tüketimine özen gösteriyorum 😇