Znerminn Merhaba annişler nasılsınız🥰Emzik ve biberon konusunda kararsızım hangisi anne memesine daha yakın kullananlar lütfen cevaplarmı?😊❤️
nanna Znerminn ben doğumda sütüm helmez mama verirsem meme reddi olmasın diye kaşık biberon aldım sonrası için avent aldım Emzik için de avent ve kauçuk bibs
bebegimizibekliyoruz1 Znerminn emzik avent ultra air night Biberon avent 125 ml cam 260 ml plastik aldim
nanna Polenpolen52 ay valla instagram annelerinintakip ettim en çok hangisi öneriliyosa onu aldım denemedim bilmiyorum o yüzden🤓
Polenpolen52 nanna tamam canım, onerıyorlarsa ıyı olan o demekkı, bende ondan alacagım ınsallah tutar
sanis Kızlar Philips aventin emzigini almayi düşünüyorum ama 0-6 mı alsam 6-18 kararsizim cok fark büyüklük varmidir acaba arasında bilgisi olan varmı