Vera sabredebilirsen bir hafta daha bekle derim ben 6haftalıktı öğrendiğimde ve kese daha yeni oluşmaya başlamıştı doktor konusunda çok şanslıydım hep içimi rahatlattı bakmadan öne bazıları ilk haftalarda direk sağlıksız gebelik boş gebelik diyip endişelendiriyor çünkü