Kızlar 🙄 sanırım nişanım geldi, sancım yok. Pazartesi sabah 10da çatı muayenesi olmuştum, kahverengi lekelenme gelebilir demişti doktor. Ama bu lekelenme gibi değil baya çok geldi. Kahverengi Sümüksü yapıda.. Sanciyi takip etmem gerek sanırım bundan sonra değil mi? Doğum ne zaman başlar tahmini olan var mı????????