Hacersoy Şimdi benim nişan geldi sonra iki kere daha geldi sümüksü şeklinde ama dışkı renginde geliyor bu sefer sancımda ara ara geliyor hastaneye gitsem mi acaba anlayam varsa yazabilir mi
Hellili Hacersoy hastaneye gidin bence açılmanıza falan bakılır belki sancılarınız falan da vardır farkında değilsinizdir gebelikler artık tehlikeli anne karnında heran komplikasyonlar gelişebiliyor kontrol altında olmanız her zman daha iyi
ecemsmom Hacersoy bana doktorum nişan su vs gelince hastaneye gel beni ara demişti siz de gidin bence