Seheralkn Merhaba benim küçük bir sorum olucaktı uzun zamandır hamilelik belirtileri yaşıyorum dün test yaptım pozitif çıktı yalnız dünden beri küçük küçük kanamalar yaşıyorum bugün biraz daha çoğaldı ve adet sancısı şeklinde ağrılarım oluyor yerleşme olabilirmi okuduğum bir kaç yerde böyle yazıyor ilk haftalarda bu gibi durumları yaşayan arkadaşlar var mı ve kanama hangi çoğunlukta geliyor bilgi verebilirmisiniz?🙏🌸
SemihDamlaDalan Seheralkn Merhaba yerleşme kanaması uzun sürmez ki bir kere gelir sadece yani benim öyle olmuştu bir doktora gidin bence