Kızlar şuan 37+5 haftadayız dün çatı muayenem yapıldı doktorum yumuşama var artık doğum sürecin başlamış dedi. Renkli lekelenme olabilir çatı muayene sonrası korkma dedi. Akıntının rengi kahverengi ya da pembemsi olur o nişan değildir dedi. Az önce tuvaletimi yaptım sümüğümsü yoğun akıntı geldi peçeteye rengi de kahverengi gibiydi. Bu sizce nişan mıdır yoksa muayeneye bağlı doktorumun dediği akıntı mıdır? Bu arada birkaç saattir ara ara adet sancısı benzeri sancılarım var yalancı sancı diye düşünüyorum korka korka 😅 tecrübelerinizi bekliyorum doktorumu aramalı mıyım? Yoksa normal mi?