Filizz123 yani sade bir şekilde yiyebileceğinizi pek sanmıyorum🙈 tadı yok çünkü, ben onu çatalla eziyorum biraz limon,tuz ve peynir koyup tekrar eziyorum ekmek kızartıp üzerine sürüyorum tadı güzel oluyor veya tavada yumurtanın içine katıyorum aynı şekilde öyle de güzel oluyor isterseniz deneyin☺️🌸