ayselota_ arzu doruk kesinlikle öneririm kendi kliniği var 250 TL muayene ücreti çok ilgili istediğin her saat ulaşabiliyorsun ben covid geçirmiştim 25 haftalık hamileyken hergün ben aramadan o aradı msj attı ilgilendi ayrıca instagramdan da incelersiniz çoğunlukla normal doğum yaptırıyor mümkün olduğunca kesisiz dikişşsiz arzu hanımı tercih etmemdeki en büyük sebeplerden biri de bu bende normal doğum düşünüyorum inşallah doğum ücreti de sezeryan veya normal farketmiyor 5,500 artı epidural demişti bana şuan 33 haftalık oldum cuma gidicem bakalım ne dicek ☺️