Naazli Kızlar merhaba. 14 haftalık hamileyim. Göğüslerim normal olarak büyüyor ama biri diğerine göre daha büyük. Bi önceki kontrolde doktora sormayı unuttum. Sizce normal mi bu durum ??
Mevaninannesiii Naazli Normalde de biri diğerinden büyüktür zaten canım evlenip gebe kalınca o büyük olan daha da büyüyor 🙈 emzirdikten sonra da büyüğü daha sarkık görünüyor 😩
Sermec27 edaer valla şu an da emziriyorm göğüsler aldı başını gitti 😁 🙈 bir sağ büyüyor şu an bir sol
Sermec27 Naazli olabiliyor böyle şeyler doğumdan sonra zaten bazen emilmeyen göğüs daha büyük oluyor diğerine göre 🙈🥰
Naazli Sermec27 emzirme döneminde ki boyut farkını duymuştum ama gebelikte ilk defa duyuyorum 😂 Mevaninannesiii demeee. Gitti benim sağ göğüs o zaman 😂