Esrayel Kızlar merhabalar ben 17+3 günlük hamileyim ve bir kaç gün dür bel ve kasık ağrısı oluyor bu normal mi korkmalı mıyım yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 🥺
Deletedmom154 Esrayel bel ağrısı bende yoktu.Ama kasık ağrısı hamilelik süresince uzun süreli degilse normal
BabyLoveeee Esrayel 28+5 im yarım saattir ortalama sol kasığıma ağrı giriyo şimdi uzandım daha bayadır olmuyordu bendede ama ara ara olabilir
Esrayel Deletedmom154 uzun süreli değil böyle arada bir çok özür dilerim lavaboya gidince oturmakta biraz zorlanıyorum