Ben de bugün 38 oldum geçen hafta nstde düzenli sancım çıktı ama ben hissetmedim perşembe kontrolüm var doktor alttan muayene edeceğini söyledi hafif hafif ağrı hissediyorum ama onun haricinde bebek aşırı hareketli ve bi tarafta toplanıyor aşırı sıkıştırıyor beni aşağı tarafa baskı hissediyorum ama sancı gibi değil ya da ben sancıyı ayırt edemiyorum bilmiyorum 🤷🏻♀️