Esmaa40 Kizlar selamlar 30+4 günlük olduk, Bebeğimin hareketleri canımı acıtıyor bu durum normalmi? Aramızda aynısını yaşayanlar oldumu?
whitedream Esmaa40 evet o haftalarda benimde kasık tarafım acıyordu bacaklara doğru bebek büyüdüğü için baskı yaparmış normal dedi doktorum.simdi kaburgalarıma baskı yapıyo çok zorlanıyorum 34 haftayım
Ecem27 Esmaa40 aynısını yaşıyorum canım 30+5 teyiz resmen hareketi kramp gibi Dün sancı girdi yalancı sancıymış Bu hafta benimde çok zor geçiyor 😬
Esmaa40 Ecem27 ayy bir ben değilmişim demekkiii sevindim buna, sağ salim meleklerimize kavuşuruz inşallahh🤲🏻