Merhaba anneler. Çok sancılarım oluyo ama dün çok şiddetli bir sancı bastırdı sağ boşluğu a korkup hastaneye gittim alttan muayene ve nts yaptılar ama googleden biraz araştırmaya girince muayenin doğumu tetiklediği erken doğum riski olduğu yazıyordu sızler yaptırdınız mi şuan 27+1 im