hs_mutluluk16 Kızlar bugün nst sonucumda 0dan başlayan 100e vuran çizgiler vardı bunlar sancı değil mi? Doktorumda kaldı fotoğrafını atamıyorum değer olarak bilenler yazabilir mi kaçla kaç arası normal???