Edafkrt Kızlar arkadaşım için yazıyorum tekrar 29 unda verdigi kan testiyle 4 çıkmıştı gebelik ne var ne yok denilmişti bugün tekrar kan testi yaptırdı ve sonucu 51 çıktı sizce nasıl çıkmış
Misshadow Edafkrt daha yeni gebe canım artar 2-3 gün sonra tekrar test versin 2-3 katına çıkar o değer meraklanmasın
ipekveatlas eğer ilk verdiği test negatifse yani 5’in altındaysa simdi 50 cıkması cok yeni gebe olduğunu gösteriyo sanırım. 2 günde 1 tekrar kan verip sağlıklı artış var mı diye bakılmalı canım hayırlı olsun
Edafkrt ipekveatlas teşekkür ederiz canım kızı korktutmuşlar hemen sağlım pcagında dış gebelik fakan diye
Narslan Benimde ilk 32 çıktı en son cumartesi yaptirdim 857 olmuştu beni de korkuttular dış gebelik olabilir diye