Merhabalar☺️ Sat 4+3 günlüğüm. Dün kan testi yaptırdım negatif çıktı. Ancak 6 gün gecikmem var regl olcakmış gibi belirtilerim arada oluyor ancak halen daha olmadım. 1 sene önce 8haftalık gebeyken kalp durması sebebiyle kürtaj oldum. O yüzden korkularım ve endişelerim var tekrar aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum. Bugünde şeffaf ve sülüksü yapıda akıntım olmaya başladı. Kan testi negatif ama sizce hamile olma ihtimalim var mı geç döllenme olmuş olabilir mi? Tecrübelerinize ihtiyacım var ☺️