EdaAkyel canım kanamam fılan yoksa korkma ben 16 haftalıgım hala karnım agrıyor ama en cok 5 ve 10 hafta arasında agrıdı ve gece agrıdan ağlayarak uyandığım gunleri bılıyorum adet oldum sanıp lavobaya gdıyor dum cok sancı cektıgımı acile gdıp syledım ve normal oldugunu söylediler yınede doktorum bebegın tutunması ıcın progestan dıye bir ilaç verdı cok sukur suan daha ıyıym azaldı